Бекітемін мектеп директоры
___________ Л. К. Кочкина
2020 жылғы "20" қыркүйек
Константинов орта мектебі " ММ білім алушыларының білімін жоғалтуды қалпына келтіру жөніндегі жұмыс жоспары» (2020-2021 оқу жылы)
1.Ұйымдастыру жұмысы
№ |
Іс-шара |
Мерзімі |
Жауапты |
Болжамды нәтиже |
Қорытынды құжат, шығу |
1. |
Қолайсыз бағалау жағдайы бар оқушылар үшін ұзартылған, каникул күні топтарын ұйымдастыру |
Жыл бойы (оқу кезеңдерінің қорытындылары бойынша) |
|
Үлгермегендер санын азайту, уақтылы психологиялық-педагогикалық қолдау |
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жоспары, сыныптың, мектептің әлеуметтік паспорты. |
2. |
ЗУН-да олқылықтары бар және оқуда қиындықтары бар оқушылармен қосымша жеке жұмысты ұйымдастыру |
Жеке сабақтарды өткізу кестесіне сәйкес |
Мұғалімдер, сынып жетекшілері |
Оқушылардың білім деңгейін арттыру, олқылықтарды жою |
Тәуекел тобымен жеке жұмыс жоспары |
3. |
Білім алушылардың сәтсіздігінің алдын алу бойынша психологиялық қызметтің жұмысы. |
Бір жылдың ішінде |
Психолог |
Үлгермегендер санының азаюы, уақытылы әлеуметтік-психологиялық қолдау |
Психологтың жұмыс жоспары |
4. |
Оқушыларды пән үйірмелерінің, факультативтердің жұмысына тарту |
Бір жылдың ішінде |
Пән мұғалімдері |
Оқушылардың ынтасын, оқу деңгейін арттыру |
Пән мұғалімдерінің жеке жұмыс жоспары |
5. |
Сыртқы бағалау рәсімдерін ұйымдастыру және жүргізу: - ГИА; - PISA - ҰБТ; - ОЖСБ |
Қыркүйек, қазан |
Әкімшілік ақпарат, психолог, мұ басшылары |
уақытылы психоло-педагогикалық қолдау Оқушылардың ынтасын, оқу деңгейін арттыру |
Бағалау рәсімдеріне дайындық жөніндегі жоспар |
2. Оқыту мазмұны
№ п/п |
Іс-шара |
Мерзімі |
Жауапты |
Болжамды нәтиже |
Қорытынды құжат, шығу |
1 |
Оқушылардың білім олқылықтарын ескере отырып, КТП түзету.(Оқушыларға белгілі бір қиындық тудыратын тақырыптарды қайталауды енгізу) |
Сентябрь, январь |
Пән мұғалімдері |
Мотивациясы төмен оқушылар санын азайту |
КТП |
2 |
Оқытудың қол жеткізілмеген мақсаттарын ескере отырып, қысқа мерзімді жоспарлар құру |
Бір жылдың ішінде |
Пән мұғалімдері |
Мотивациясы төмен оқушылар санын азайту |
КСП |
3 |
Оқытудың уәждемесін арттыру үшін пәндік онкүндік өткізу |
Кесте бойынша |
Пән мұғалімдері, ӘБ жетекшілері |
Оқушылардың білім деңгейін арттыру |
Педкеңес, хаттама |
3. Оқыту әдістемесі
№ п/п |
Іс-шара |
Мерзімі |
Жауапты |
Болжамды нәтиже |
Қорытынды құжат, шығу |
1 |
Жеке сабақтарды әзірлеуде сараланған тәсілді іске асыру |
Бір жылдың ішінде |
Пән мұғалімдері |
Мотивациясы төмен оқушылар санын азайту |
ҚМ отырыстары |
2 |
Дарынды оқушылармен жұмыс: олимпиадаларға, зияткерлік марафондарға, конкурстарға, жобалық және зерттеу жұмыстарына қатысу және т. б. |
Бір жылдың ішінде |
Мұғалімдер, директордың орынбасары ІІБ бойынша |
Білімнің беделін арттыру, жетістік жағдайын жасау |
директордың орынбасары жанындағы мәжіліс |
3 |
Оқытудың тиімді заманауи әдістерін қолдану |
Бір жылдың ішінде |
Мұғалімдер, директордың орынбасары ІІБ бойынша |
Оқушылардың ынтасын, оқу деңгейін арттыру |
ҚМ отырыстары |
4. Педагогтардың жұмысы
№ п/п |
Іс-шара |
Мерзімі |
Жауапты |
Болжамды нәтиже |
Қорытынды құжат, шығу |
1 |
Психологтың, сынып жетекшілерінің, пән мұғалімдерінің уәжі төмен оқушыларды алып жүру жөніндегі жұмысын ұйымдастыру |
Бір жылдың ішінде |
директордың орынбасары ІІБ бойынша |
Оқушылардың ынтасын, оқу деңгейін арттыру |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары жанындағы кеңес |
2 |
Оқушылардың білім олқылықтарын жою мәселесін шешуге бағытталған коучингтер, семинарлар өткізу |
Бір жылдың ішінде |
директордың орынбасары ІІБ бойынша |
Оқушылардың ынтасын, оқу деңгейін арттыру |
ҚМ отырыстары |
3 |
Білім беру платформаларының мазмұнын пайдалану |
Бір жылдың ішінде |
директордың орынбасары ІІБ бойынша |
Оқушылардың ынтасын, оқу деңгейін арттыру |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары жанындағы кеңес |
5. Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру
№ п/п |
Іс-шара |
Мерзімі |
Жауапты |
Болжамды нәтиже |
Қорытынды құжат, шығу |
1 |
Оқушылардың үлгерімі туралы ата-аналарды хабардар ету |
Бір жылдың ішінде |
директордың орынбасары ВР бойынша |
Білімнің беделін арттыру, жетістік жағдайын жасау |
Хаттама, анықтама |
2 |
Үлгерімі нашар оқушылардың және 1-2 Үштігі бар оқушылардың ата-аналарымен жеке консультациялар өткізу |
Бір жылдың ішінде |
Әкімшілігі, сынып жетекшілері |
Оқушылардың ынтасын, оқу деңгейін арттыру |
Хаттама, анықтама |
3 |
Ата-ана құзыреттілігін арттыру мақсатында ата-аналар үшін онлайн тренинг өткізу |
ақпан |
Әкімшілігі, сынып жетекшілері, психолог |
Білімнің беделін арттыру, жетістік жағдайын жасау |
Хаттама |
4 |
Үлгерімді жақсарту жөніндегі шаралар туралы " ата-аналар жиналысын өткізу» |
қаңтар |
Әкімшілігі, сынып жетекшілері, психолог |
Білімнің беделін арттыру, жетістік жағдайын жасау |
Хаттама |
6. Педагогтарды даярлау
№ п/п |
Іс-шара |
Мерзімі |
Жауапты |
Болжамды нәтиже |
Қорытынды құжат, шығу |
1 |
Үлгерімі төмен балалармен, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс бойынша оқыту коучингтерін, тренингтер өткізу |
Бір жылдың ішінде |
классные руководители, психолог |
Оқушылардың ынтасын, оқу деңгейін арттыру |
Қорғанысмині отырысы, хаттама |
2 |
"Үздік педагог" республикалық байқауы жеңімпаздарының тәжірибесін пайдалану ( Нурумова г. Б.) |
3 тоқсан |
директордың орынбасары ІІБ бойынша |
Білімнің беделін арттыру, жетістік жағдайын жасау |
Тәжірибені жалпылау |
3 |
Педагогтарды инклюзивті білім беру курстарында оқыту |
Бір жылдың ішінде |
директордың орынбасары ІІБ бойынша |
Білімнің беделін арттыру |
Сертификат |
Күтілетін нәтижелер.
1.3 тоқсан қорытындысы бойынша оқушылардың білім сапасын 54% - ға дейін арттыру, үлгерімі 100%%
2.Оқу жылының соңына қарай педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру:
1) 20.12.2020 жылға жоғары біліктілік деңгейі бар педагогтердің үлесі - 42%, 2021 жылғы мамырға-50%;
2) 2021 жылға қарай біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі-100%
3.Үлгерімі төмен оқушылармен педагогтің жеке жұмысын жетілдіру, білім беру процесі мен оның нәтижелерін диагностикалау: 3 тоқсанның қорытындысы бойынша-бір "3" және бір " 4 " бар оқушылар болмайды
4.Оқушылар мен ата-аналарды оқытуға деген ынтаны арттыру